منبع اصلی کدهای جاوااسکریپت
http://minos.blogfa.com
زندگی نامه ی رضا صادقی - هر چی بخوای
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی نامه ی رضا صادقی - هر چی بخوای


ساعت 9:31 صبح جمعه 86/10/14

 

"به نام خدا"

رضا صادقی

رضا صادقی

رضا صادقی متولد ???? دیپلمه‌ی انسانی‌ است و شهر خود رادر بندرعباس را رها کرده و برای پیشرفت و گسترده کردن کارش به تهران آمده است.

به نقل از رضا صادقی:"یک سال و نیمم بود که پزشکی، در حالی که من تب شدید داشتم، پنی سیلین را در عصب پایم تزریق کرد. تمام بدنم از کار افتاد... اولین پسر عباس صادقی (پدرم) در حال رفتن بود. از همه فامیل خواستند که بیایند و مرا ببینند... ولی من بالاخره زنده ماندم و بدنم یکی دو سال بعد خوب شد، ولی زانوهایم ضعیف ماند.
خیلی سال است که خودم دنبالش (دنبال درمان) نرفتم، ولی شاید در آینده بروم. اگر استراحت سه، چهار ساله ای به خودم بدهم شاید در آن فرصت اینکار را بکنم. خیلی هم هوس کردم که یک کوچولویی به من "بابا" بگوید... الان یکی از پاهایم قدرتش از دیگری بیشتر است.... من در جبهه نبودم و متولد 1358 هستم..

قبلا طرفدار دو آتشه فوتبال و تیم پرسپولیس بودم ولی الان دنبال مشکی ام!

این عصاها -- یا به تعبیر خودم "همسفرهایم" -- طرح خودم بوده اند چون می خواستم هر کجا که خواستم بروم مثلا اگر کسی بالای کوه می رود، من هم بتوانم با کمک اینها آنجا بروم. من تا بالای "دربند" رفته ام. دوست دارم یک روزی بدون اینها باشم، هر چند دلم برایشان تنگ می شود....

با درست کردن تک آهنگها بیشتر به دنبال آزمایش کردن بودم تا بفهم که آیا سبک خاصی مورد پسند قرار می گیرد یا نه. من صاحب سبک نیستم و لی می توانم صاحب روش باشم.

من معتقدم تا زمانی که آهنگی ساخته نشده من صاحبش هستم وقتی که آهنگ بیرون می آید دیگه متعلق به مردم است. خیلی از خوانندگان لطف می کنند و اسمی از من می برند، آنهایی که اسم نمی برند این حس را ایجاد می کند که چیزی که متعلق به خلوت خودت است را از تو می گیرند، رنگ می زنند و دوباره به مردم ارایه می کنند.


¤ نویسنده: محمد

نوشته های دیگران ( )

3 لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
5

:: بازدید دیروز ::
6

:: کل بازدیدها ::
85160

:: درباره من ::

زندگی نامه ی رضا صادقی - هر چی بخوای

محمد
دست شما درد نکنه که وارد وبلاگ ملوسه شدید. با تشکر

:: لینک به وبلاگ ::

زندگی نامه ی رضا صادقی - هر چی بخوای

:: آرشیو ::

زمستان 1386

:: اوقات شرعی ::

:: خبرنامه وبلاگ ::